Šibenska regija napada Europu! Kreće kampanja koja bi trebala dovesti još više turista u ovaj hrvatski biser

0
196

Prirodne ljepote i enogastro ponuda šibenske regije glavni su aduti kampanje Mastercarda i Šibensko-kninske županije u Nizozemskoj i Italiji

Kampanja je usmjerena na tržišta koja prema Mastercardovom izvješću Tourism Insights imaju najveći potencijal za dodatni rast

Nakon vrlo uspješne zajedničke kampanje Hrvatske turističke zajednice i Mastercarda temeljene na podacima iz Mastercardove platforme Tourism Insights koja je na tržištima Italije, Nizozemske i Ujedinjenog Kraljevstva u ljeto 2022. zabilježila rezultate 10 puta bolje od tržišnog prosjeka, Mastercard se udružio sa Šibensko-kninskom županijom u novoj marketinškoj kampanji. Cilj je kroz mjesec dana koliko će kampanja trajati predstaviti prirodne ljepote i enogastro tradiciju šibenske regije talijanskom i nizozemskom tržištu, a kao i nacionalna kampanja tako se i ova temelji na inovativnom pristupu prikupljanja i analize podataka.

Šibensko-kninska županija je prepoznala priliku da, koristeći podatke iz izvješća Tourism Insights, stane uz bok najuspješnijim turističkim destinacijama poput Londona, Pariza, Madrida i New Yorka koji već koriste ovaj alat.

Unaprjeđenje usluge za dužu i uspješniju turističku godinu

Izvješće Tourism Insights koje je Mastercard osigurao županiji uključuje podatke koji olakšavaju razumijevanje profila turista koji dolaze u tu regiju, ali i Hrvatsku općenito. Sadrži analizu potrošnje u Hrvatskoj i odabranim gradovima i to prema podrijetlu turista te prema ključnim kategorijama proizvoda, ali i analizu podataka s društvenih mreža prema mjestima, lokalnim turističkim proizvodima i događanjima.

Na temelju podataka identificirana su dva tržišta sa značajnim potencijalom za pozicioniranje Hrvatske kao prioritetne turističke destinacije te je osmišljen sadržaj u dvije kategorije – aktivni stil života, s fokusom na nautiku, te gastronomija i vino.

„Turizam je jedna je od najvažnijih gospodarskih grana Šibensko-kninske županije, a naš je cilj konstantno ga unaprjeđivati i našim gostima ponuditi upravo ono što traže, na obostranu korist i zadovoljstvo. Siguran sam kako ćemo korištenjem ovog sjajnog alata  učiniti veliki iskorak u tom smjeru te ubuduće moći kreirati turističke proizvode prilagođene suvremenim putnicima i njihovim zahtjevima“, istaknuo je Marko Jelić, župan Šibensko-kninske županije.

Turistima se ovako pristupa na posebno prilagođen način, nudi im se tip sadržaja kakav su na razne načine pretraživali, a sve putem digitalnog oglašavanja, društvenih mreža i PR-a.

Naime, pametna i ciljana ulaganja ključna su za planiranje uspješnih kampanja, stoga je Mastercardova platforma Tourism Insights važan alat uz pomoć kojeg je moguće bolje razumjeti planove, interese i želje potencijalnih gostiju. Platforma objedinjuje podatke dobivene s tražilica, društvenih mreža i kartičnih transakcija, omogućuje jasno profiliranje posjetitelja, njihovih želja i potreba, a na temelju toga i kreiranje ciljane ponude. Na taj način pomaže organizacijama u boljem upravljanju destinacijama i planiranju programa oporavka turizma, od pokretanja međunarodnih marketinških kampanja do dodjele subvencija građanima za poticanje lokalne potrošnje u sektoru turizma. Također, može im pomoći da upravljaju zatišjem izvan sezone ili prenapučenošću u sezoni.

Podaci s različitih platformi u službi jednog cilja – razumijevanja turista

„U ovoj kampanji nećemo disperzirati budžet na mass medije, u trenutku kad su potrošači s ovih tržišta već našli inspiraciju za ljetovanje negdje dalje, nego naš target gađamo personaliziranim sadržajem za koji znamo da ih zanima, točno tamo gdje borave, i točno u trenutku kad traže inspiraciju za putovanje“, istaknula je Gea Kariž, direktorica marketinga u Mastercardu u Hrvatskoj. „Suradnje poput ove nam omogućuju da koristimo nove uvide u podatke kako bismo izgradili otporniju i inkluzivniju industriju koja se razvija u skladu s promjenjivim potrebama turista. I zato su važne – čine temelj pristupa koji će u bliskoj budućnosti biti neophodan.“

Na taj način korisnici Mastercard® kartica potaknuti promidžbenim aktivnostima u okviru kampanje mogu, primjerice, iznajmiti automobil po najpovoljnijim cijenama kako bi jednostavno istražili Dalmaciju, rezervirati svoj boravak putem Booking.com uz razne pogodnosti plaćanja ili naučiti više o tradiciji regije zahvaljujući jedinstvenim iskustvima dostupnim na Mastercardovoj platformi Priceless.com. Ova platforma povezuje lokalne pružatelje usluga sa zainteresiranim putnicima iz cijelog svijeta, a korisnici kartica mogu uživati u luksuznim hotelima i ekskluzivnoj gastronomskoj ponudi, upoznati male proizvođače, kušati i pripremati tradicionalne proizvode te istraživati kulturu naše zemlje.

FOTO: PROMO

Redakciju pratite i na Facebooku te Instagramu.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime