Znate li koje je omiljeno jelo vatrenih navijača?

0
622
  • Istraživanje Booking.com-a, službenog partnera za rezervaciju smještaja i atrakcija Europskog prvenstva u nogometu UEFA EURO 2020™, u sklopu kojeg je sudjelovalo i 864 ljudi iz Hrvatske, pokazuje da preko dvije petine europskih obožavatelja nogometa (41%) odabire talijansku hranu kao omiljeni zalogaj u poluvremenu utakmica.

Na top pet ljestvici omiljenih zalogaja prema odabiru europskih nogometnih navijača, prvo mjesto je zauzela pizza, potvrdilo je novo istraživanje o ponašanju suparničkih europskih navijača koje je Booking.com objavio kao službeni partner za rezervaciju smještaja i atrakcija  Europskog prvenstva u nogometu UEFA EURO 2020™.

Dok se 16 najboljih momčadi iz grupnih faza priprema za ulazak u nokaut fazu, među njima su se našli i hrvatski navijači koji se pripremaju za osminu polufinala koje će se održati u ponedjeljak 28. lipnja, a snage ćemo odmjeriti sa Španjolskom. Prema istraživanju Booking.com-a, 67% vatrenih europskih navijača najpopularnijeg sporta na svijetu na terenu smatraju se ujedno i međusobnim prijateljima, dok 85% vjeruje da ljubitelji nogometa iz cijelog svijeta imaju puno toga zajedničkog.

Čini se da su grickalice i zalogaji na poluvremenu tema oko koje se mnogi obožavatelji slažu jer pizza, glavna talijanska namirnica, uvjerljivo zauzima prvo mjesto naspram pive na drugom mjestu (32%), i to čak s razlikom od devet posto što bi značilo da je više od dvije petine europskih navijača (41%) izglasalo pizzu apsolutnim pobjednikom.

Dominacija Italije u prehrambenim namirnicama potkrijepljena je daljnjim podacima istraživanja Booking.com-a, koja su pokazala da gotovo polovica europskih ljubitelja nogometa (49%) preferira mediteransku zemlju zbog lokalne kuhinje i dostupnosti nacionalnih pića.

Odmah nakon Italije, sljedeća najpopularnija je Francuska, a više od trećine europskih obožavatelja (38%) je izrazilo zahvalnost za kulinarsku ponudu i pića La République, uspoređujući države natjecateljice UEFA EURO 2020 ™. Slijede ju Španjolska (30%), Belgija (29%), Danska (28%) i Njemačka (23%).

Istraživanje Booking.com-a pokazuje kako je za gotovo dvije trećine globalnih putnika (64% *) isprobavanje novih namirnica važna motivacija kod putovanja. Preko tri četvrtine svjetskih putnika (77% *) slaže se da bi ukusna domaća hrana i kuhinja značajno utjecali na njihovu odluku o putovanju do ciljanog odredišta a više od polovice globalnih putnika (54% *) istražuje gurmansku ponudu prije nego uopće posjete željenu destinaciju.

TOP PET NAMIRNICA IZMEĐU POLUVREMENA PREMA ODABIRU EUROPSKIH FANOVA NOGOMETA:  

Marherita pizza being held on a plate
  1. Pizza 41%
  2. Pivo 32%
  3. Belgijski čips s majonezom 28%
  4. Njemačka kobasica 24%
  5. Francuski sir i vino 18%

Utakmica između Hrvatske i Španjolske počinje u ponedjeljak u 17 sati, 28. lipnja.

METODOLOGIJA

Istraživanje europskih ljubitelja nogometa naručeno od strane Booking.com-a neovisno je provedeno kod uzorka od 11.341 navijača UEFA EURO 2020 ™ u dobi od 18 ili više godina na 15 različitih tržišta. Europska tržišta i veličina uzorka prema sljedećem redu: Belgija (715), Hrvatska (864), Danska (750), Francuska (700), Njemačka (661), Italija (871), Nizozemska (674), Rusija (715), Španjolska (853), Švedska (694), Engleska (684), Škotska (695), Wales (693), Turska (866) i Portugal (906). Terenski rad proveden je između 29. ožujka i 13. travnja 2021.

* Istraživanje Travel Trends 21 po narudžbi Booking.com-a neovisno je provedeno kod uzorka od 47.728 ispitanika na 28 različitih tržišta koji su putovali poslovno ili u slobodno vrijeme u prethodnih 12 mjeseci, a planirala su i putovati u 2021. Terenski rad proveden je u studenom 2020.

O Booking.com-u: 

Booking.com dio je grupacije Booking Holdings Inc. (NASDAQ: BKNG), Booking.com ima misiju da olakša svima da istraže svijet. Ulaganjem u tehnologije koje čine putovanja što lakšima Booking.com povezuje milijune putnika s nezaboravnim iskustvima, brojnim opcijama prijevoza i nevjerojatnim smještajnim objektima – od kuća za odmor do hotela i mnogih drugih vrsta objekata. Kao jedna od najvećih svjetskih platformi za rezervaciju putovanja s ponudom poznatih brendova i poduzetnika, neovisno o veličini njihove tvrtke, Booking.com omogućuje objektima diljem svijeta da privuku putnike iz cijelog svijeta i unaprijede svoje poslovanje. Booking.com dostupan je na 44 jezika i nudi više od 28 milijuna smještajnih jedinica, uključujući više od 6,4 milijuna jedinica u kućama za odmor, apartmanima i drugim jedinstvenim smještajnim objektima. Bez obzira na to kamo želite ići i što želite raditi, Booking.com to će vam olakšati i pomoći vam kad to zatrebate uz službu za korisnike dostupnu 0-24.

FOTO: PROMO

FOTO nogometaš na golu: Unsplash

Redakciju pratite i na Facebooku te Instagramu.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime