Skrivena od očiju, ali blizu srca! Upoznajte ovaj skriveni kraj

0
611

LAG „Moslavina“ je u suradnji sa turističkim zajednicama s područja Moslavine, odnosno turističkim zajednicama Čazma, Ivanić-Grad, Kutina, Popovača i Sjeverna Moslavina, uspješno proveo dva velika projekta u turizmu.

Predstavljen je brend strategije destinacije Moslavine, te turističke ponude i program manifestacije „Moslavina – Skrivena zemlja“.  Prije godinu dana LAG „Moslavina“ oformio je Odbor za turizam čiji su članovi, predstavnici navedenih turističkih zajednica i predstavnici struke iz privatnog sektora, zajedničkim snagama uz uključenost pružatelja usluga s područja Moslavine,  uspješno proveli dvije aktivnosti:

Sandra Herman, državna tajnica Ministarstva turizma naglasila da je razvoj kontinentalnog turizma uvijek težak. „Ovo je jedinstven primjer gdje LAG spaja tri županije u jednu priču i stvara atraktivnu turističku destinaciju. Spoj turističkih zajednica, jedinica lokalnih samouprava i LAG-a je odličan početak za uspjeh. Ovaj projekt imao je specifični cilj kojim je dao naglasak na uključivanje lokalnog stanovništva što je iznimno važno u aspektu povezivanje poljoprivrede, kulture i turizma u cilju promocije područja. Pandemija je pokrenula  razvoj ruralnih područja i specifičnih oblika turizma pa se kontinentalni turizam sve više razvija i dobiva priliku za širenje. Ovo je izniman primjer dobre prakse“, rekla je Herman.

Cilj projekata je bio da se turističkim djelatnicima omoguće dva alata koja će zasigurno pomoći da destinacija i ponuda Moslavine bude prepoznatljiva na turističkom tržištu i dostupna na najvećem prodajnom kanalu 21. stoljeća – internetu. „Najveća vrijednost ovog projekta je što smo povezali sve predstavnice gradova i općina koje djeluju na području rada LAG-a Moslavina i turističke zajednice na dobrobit razvoja kraja ne samo u turizmu, nego i u svim drugim područjima. Već dugo je postojala ideja da se objedinimo i napravimo strategiju kojom ćemo razviti ovaj kraj kao prepoznatljivu destinaciju za turizam. Svaki grad i općina već su napravili iskorake u našoj prepoznatljivosti, a mnogo ljudi otkrilo je ljepote ovih krajeva kao što su Lonjsko polje, Moslavačka gora, pješačke i biciklističke staze“, kazao je predsjednik LAG-a Zlatko Babić, gradonačelnik Grada Kutine.

Mihael Jurić, zamjenik župana Sisačko-moslavačke županije istaknuo je kako je ova priča koja je na samom početku. „Siguran sam da će ovaj projekt uspjeti s obzirom na sve potencijale koje Moslavina pruža. Ponosni smo na nju i želimo razvijati kvalitetne turističke priče, graditi ponudu cjelokupne županije. Ovo je putokaz svim drugim nositeljima turističkih sadržaja kako se treba raditi na izgradnji lokalnog turizma“, rekao je Jurić.

Direktorica TZ Sisačko-moslavačke županije Ingrid Padjen Đurić naglasila je kako ovaj projekt prati turističke trendove u svijetu – okrupnjavanje ponude i subjekata u turizmu. „Turizam ne poznaje granice tako mi Moslavinu dijelimo sa još dvije županije, a sada kreću prvi koraci u njezinom razvoju. Uz bogatu eno i gastro ponudu imamo ruralni, kulturni i cikoturizam i mnogo specifičnih oblika koji će se tek pokazati.“

„Ivanić-Grad je na granici dvije regije, Moslavine i Posavine, i dio smo ove lijepe priče u kojoj predstavljamo Zagrebačku županiju. Veseli nas ova suradnja sa svim ostalim turističkim zajednicama u brendiranju Moslavine kao regije, te na izradi web stranice moslavina.travel gdje je predstavljena kompletna turistička ponuda svih uključenih, pa tako i naše regije“, istaknula je Ankica Bešter, direktorica TZ Ivanić-Grada.

LAG Moslavina želi stvoriti regionalnu turističku ponudu koja će objedinjavati sve što ima predznak moslavačko, a gradovi i općine, sve institucije i turističke zajednice na tom putu moraju biti podrška razvoju i brendiranju kao jedinstvene i prepoznatljive turističke destinacije. U sklopu projekta izrađena je promotivna turistička karta, promotivni film, te web stranica

Konferencija je ujedno i službeni početak manifestacije “Moslavina – Skrivena zemlja” kojom će u tjednu od 18. do 24. travnja 2022. turistički subjekti zainteresirane posjetitelje počastiti raznim promotivnim ponudama, eventima, degustacijama i izletima kroz koje će imati priliku upoznati turističku ponudu Moslavine.

FOTO: PROMO

Redakciju pratite i na Facebooku te Instagramu.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime