O PRODUKCIJI
Oskarovka Emma Stone (“La La Land”) nosi glavnu ulogu u Disneyevom filmu “Cruella,” posve novom dugometražnom igranom filmu o buntovnim ranim danima jedne od najzloglasnijih moderno odjevenih negativki, legendarnoj Cruelli de Vil. Radnja filma “Cruella” smještena je u London 1970-ih usred punk rock revolucije i prati mladu prevaranticu Estellu, pametnu i kreativnu djevojku odlučnu da se proslavi svojim kreacijama. Sprijatelji se s parom mladih lopova koji cijene njezin apetit za nestašlukom i zajedno kreću pokoriti londonske ulice. Jednog dana Estellin dar za modu primjećuje barunica von Hellman, modna legenda koju glumi dvostruka dobitnica Oscara® Emma Thompson (“Howards End”, “Sense & Sensibility”). No, njihov odnos pokreće niz događaja i otkrića zbog kojih će Estella prihvatiti svoju zločestu stranu i postati modno osviještena i osvetoljubiva Cruella.
U filmu “Cruella” glume Emma Stone, Emma Thompson, Joel Fry (“Yesterday”), Paul Walter Hauser (“I, Tonya”), Emily Beecham (“Hail, Caesar!”), Kirby Howell-Baptiste (“The Good Place”) i Mark Strong (“1917”). Film je režirao Craig Gillespie (“I, Tonya”), scenarij potpisuju Dana Fox (“Couple’s Retreat”) i Tony McNamara (nominiran za Oscara za “The Favourite”), prema priči Aline Brosh McKenna (“The Devil Wears Prada”) i Kelly Marcel (“Saving Mr. Banks”) i Steve Zissis (“The Front Runner”) na temelju romana “The One Hundred and One Dalmatians” Dodia Smitha. Producenti su Andrew Gunn (“Race to Witch Mountain”), Marc Platt (nominiran za Oscara za “The Trial of the Chicago 7”, “La La Land” i “Bridge of Spies“) i Kristin Burr, p.g.a. (“Christopher Robin”), a izvršni producenti su Emma Stone, Michelle Wright (“Baby Driver”), Jared LeBoff (“The Girl on the Train”) i Glenn Close (“Albert Nobbs”).
Kreativni tim filma čine snimatelj Nicolas Karakatsanis, montažerka Tatiana Riegel i glazbena urednica Susan Jacobs, koja je već surađivala s Gillespijem na filmu “I, Tonya”, scenografkinja je Fiona Crombie, dizajnerica frizura i šminke Nadia Stacey i dekoraterka seta Alice Felton, koja je surađivala s Emmom Stone na filmu “The Favourite”, kostimografkinja Jenny Beavan (dvostruka dobitnica Oscara za “Mad Max: Fury Road” i “A Room with a View”), rukovoditelj vizualnih efekata Max Wood (“Suicide Squad”) i kompozitor Nicholas Britell (“Moonlight”).
POZADINSKA PRIČA
Prvi put viđen na stranicama knjige Dodie Smith 1950-ih, a oživljen na velikom platnu u Disneyjevom animiranom filmu 1961. i Disneyevom igranom remakeu 1996. i njegovom nastavku 2000., lik Cruelle de Vil i dalje fascinira publiku svojom energijom, teatralnošću i dovitljivošću.
Disneyjeva Cruella smještena je u živopisnu punk eru 70-ih u Londonu i otkriva fascinantnu priču o tome kako se nadarena, buntovna mlada djevojka pretvorila u zločestu i moderno odjevenu Cruellu de Vil. Estella (Tipper Seifert-Cleveland), energična i oštra i blagoslovljena kreativnošću, svijet vidi iz drugačije perspektive od onih oko sebe. Rani gubitak majke ju je jako pogodilo. Svoju prirodnu crno-bijelu kosu skriva crvenom bojom, ali se i dalje osjeća kao autsajder među svojim konformističkim kolegama u školi.
Estella se pridružuje svojim prijateljima Horaceu (Joe MacDonald) i Jasperu (Ziggy Gardner) u prevarama, koristeći svoju maštu i vještine šivanja kako bi kreirala fantastične maske. Iako su Horace i Jasper zadovoljni preživljavanjem kao prevaranti, ona želi imati bolji život i biti modna dizajnerica.
Prilika je Estelli (Emma Stone) konačno pokucala na vrata kada je imala 25 godina, kada je Jasper (Joel Fry) zaposli u najmodernijoj londonskoj robnoj kući Liberty, iako će time on i Horace (Paul Walter Hauser) morati sami nastaviti svoje kriminalne aktivnosti. Počela je na samom dnu – čisteći toalete – no jedne noći, njezina samokontrola popusti zbog alkohola i preplave je kreativni instinkti. Sljedeće jutro je otpuštena i baš kad je odlazila iz trgovine u trgovinu je ušla vodeća svjetska modna dizajnerica, Barunica (Emma Thompson). Od svega u trgovini jedino ju je privukao izlog koji je dizajnirala pijana Estella. Barunica je prepoznala talent i potencijal za uspjeh i ponudila posao Estelli. Prihvaćajući ovu ponudu, Estella vjeruje da je napokon pronašla savršenu mentoricu koji će joj pomoći da postigne sve što je oduvijek željela.
Estella uživa u pohvalama Barunice i upija njezinu modnu stručnost i stil upravljanja i drži pod kontrolom svoju buntovnu, neovisnu prirodu. No, kada vidi Barunicu kako nosi ogrlicu koja je nekoć pripadala Estellinoj majci i koja joj je bila obećana, njezina perspektiva i njezin cilj odmah se mijenjaju.
S Jasperom i Horaceom smišlja plan kako se domoći ogrlice na Baruničinom predstojećem Crno-bijelom balu. U potrazi za prikladnom haljinom, posjećuje trgovine s vintage odjećom u ulici Portobello, gdje upoznaje srodnu dušu Artija (John McCrea), mladog trgovca koji ima savršenu haljinu.
Na Crno-bijeli bal dolazi ne kao Estella, već kao Cruella, u krvavo crvenoj haljini i s crno-bijelom kosom. Barunica očajnički želi znati tko je ta tajanstvena gošća. Baš kada Horace i Jasper ukradu ogrlicu iz Baruničina trezora i spremaju se pobjeći, prolomi se zvuk zviždaljke za Baruničine pse koji uzdrma Estellin svijet. To je gotovo isti zvuk koji je progoni još od noći kada je posljednji put vidjela svoju majku.
Odjednom, Estella zna što ona – Cruella – mora učiniti. Više se ne radi samo o vraćanju nasljedstva njezine majke već i o osveti za majčino ubojstvo.
ROĐENJE ZLIKOVKE
Nakon velikog uspjeha igranih pozadinskih filmova „Sleeping Beauty” koji su se fokusirali na antagonisticu bajke Maleficent, Disney je nestrpljivo želio istražiti podrijetlo drugih zlikovaca iz svoje zbirke animiranih klasika. Zajedno s Maleficent, jedna od njegovih najupečatljivijih i najintrigantnijih zlikovki bila je Cruella De Vil, kojoj je prvi glas posudila Betty Lou Gerson u animiranom originalu, a potom ju je proslavila Glenn Close. No, nijedna od ovih verzija nije dala pozadinu ovom liku osim što je nekoć bila školska kolegica ljubiteljice Dalmatinera, Anite Darling.
Producenti filma su Andrew Gunn, Marc Platt i Kristin Burr. Gunn, koji je nedavno bio producent na filmovima “Sky High” i “Unhinged” kao i niza ranijih Disneyjevih hitova uključujući “Race to Witch Mountain,” “The Haunted Mansion” i “Freaky Friday” (2003.), objašnjava, “Cruella De Vil je vjerojatno najlegendarnija Disneyeva zlikovka. Ekstravagantna je, moderna, brbljava, manipulirajuća, izmišljena i sasvim jasno pomalo luda – ima sve osobine lika koji volite mrziti. Ona je neka vrsta Disneyevog Hannibala Lectera.”
On kaže: „Željeli smo istražiti zašto je takva kakva jeste, zbog čega je postala Cruella De Vil. Pristupili smo tome kao što bi zlikovcu iz stripa – odgovorili smo na pitanje kakva je bila kao dijete, odakle dolazi, itd. Sve što je publika znala o Cruelli bilo je da je htjela napraviti kaput od Dalmatinera.”
Prvi i jedini izbor za glavni lik bila je Emma Stone, koja je nedavno osvojila svoju prvu nominaciju za Oscara za sporednu ulogu u filmu “Birdman or (The Unexpected Value of Ignorance)” prije prikazivanja filma “La Ignorante Land,” koji joj je donio Oscara za najbolju glumicu.
Zahvaljujući doprinosu brojnih kreativnih umova nastala je radnja koja je otkrila kako je inventivno dijete Estella postalo osvetoljubiva Cruella, a većina radnje se odvija u Londonu 1970-ih, u vrijeme poremećaja u glazbenom i modnom svijetu koji je uzrokovao početak punk pokreta. Vidimo njezinu metamorfozu iz siročeta iz Dickensovih priča u buntovnu, snalažljivu, odvažnu i domišljatu anti-junakinju koja otkriva tko je zapravo i kako biti vjerna sebi.
Producentica Kristin Burr se prisjeća: „Odmah na početku smo odlučili da će se radnja odvijati u Londonu 70-ih godina, u centru mode i anarhije što je sjajna paralela za Cruellu. To je bilo uzbudljivo i zato što je to bio naš prvi igrani film temeljen na animiranom koji smo smjestili u stvarni svijet, a ne u svijet iz bajke.“
Producent s tri nominacije za Oscara, Marc Platt, dodaje: „Ne mogu se sjetiti nijedne druge glumice koja bi putovanje od Estelle do Cruelle mogla definirati tako specifično i živopisno kao Emma Stone, koja u taj lik unosi toliko zabave, oštrine i iskrenosti. “
Emma je bila posebno oduševljena izazovom da utjelovi dvije strane lika. Ona kaže: „Mislim da priča poručuje kako svako ljudsko biće ima i svijetlu i sjenovitu stranu, a koja strana će isplivati na površinu ovisi o našim iskustvima.”
Za režiju filma “Cruella” izabran je Craig Gillespie, čiji je najnoviji film bio hit “I, Tonya”, za koji je Allison Janney dobila Oscara za najbolju sporednu glumicu i nominirana je za najbolju glumicu (Margot Robbie) i najbolju montažu. Burr vjeruje da je Gillespie bio savršen izbor jer je pokazao da zna ispričati priču o ženskom antijunaku, izvući humanost iz slomljenih ljudi i raditi filmove u kojima razumijemo ljude koji rade stvari koje su izvan okvira onoga što je normalno.
Stone kaže: „Zabavno je vidjeti podrijetlo Cruelle, a mi smo se zabavljali istražujući što čini negativca. Kako na ljude mogu utjecati događaji koji su se dogodili u njihovom životu i kako se mogu odlučiti srušiti ispod težine nečega ili se uzdići iznad toga.”
Platt kaže kako će publika imati priliku uživati u Londonu 70-ih, kreativnim modnim linijama, energiji i urnebesnom humoru i punk glazbi. No, film ima i iznenađujuće emocionalnu stranu jer gledamo evoluciju lika koji otkriva tko je zapravo, koje je njezino podrijetlo i uči kakva osoba treba biti.
Opsjednut punk pokretom kasnih 1970-ih, Gunn osjeća da lik Cruelle predstavlja bijes tadašnje kulture mladih i sjajna je prilika da pokaže kako je teško biti žena i genij u društvu koje to nije poštivalo. Vjeruje da je posebno aktualno gledati kako se mlada Cruella suprotstavlja ograničenjima društva.
CRUELLINA SUPARNICA
Estellin život se mijenja kada Barunica ostane impresionirana izlogom koji je uredila nakon pijane noći u robnoj kući Liberty of London. Elegantna i opaka, Barunica je suprotnost Estelli u svakom pogledu. Estella je budućnost dok je Barunica vrlo uspješna no ipak pomalo staromodna.
Gunn kaže kako bez Barunice ne bi bilo ni Cruelle. Za tako odgovornu ulogu odabrana je dvostruka oskarovka Emma Thompson, čija je uloga Barunice samo najnoviji dodatak u karijeri koju čine nezaboravni likovi u vrhunskim filmovima kao što su “Howard’s End”, “The Remains of the Day”, “In The Name of the Father”, “Sense and Sensibility”, “Saving Mr. Banks” i brojni drugi.
Emma Thompson kaže kako je tužno što je Barunica uzrok što se „rodila“ Cruella, no to je sjajna ideja da vidimo zašto netko postane takav kakav jeste. Estella je isprva očarana njom, ali ubrzo shvaća s kim ima posla. Barunica vidi da Estella ima talenta i iskorištava to.
Gillespie dodaje: „70-ih godina modni svijet je još uvijek vrlo muški svijet i Barunica mora pokazati žestinu kako bi je se shvatilo ozbiljno. Žilava je. Volite je i mrzite istovremeno, ali je apsolutno cijenite.“
Gunn kaže: „Emma Thompson unijela je bezvremensku eleganciju i osjećaj za stil u lik Barunice kao i odmjerenu zlobnost. Poput svakog negativca, Emma je junakinja vlastite priče. Osjeća da su njezini postupci potpuno opravdani i pomaže nam da ih razumijemo.“
Odnos između ova dva žestoko neovisna lika i rivalstvo koje razvijaju pruža velik dio drame i humora u filmu.
Stone dodaje: „Zanimljivo je gledati dinamiku odnosa između Estelle i Barunice. Na početku je podređena, a zatim joj postaje sve veća prijetnja i zabavno je gledati kako se taj odnos razvija kako postaju ravnopravnije.”
Estellina transformacija u Cruellu je postupna. U početku se pokušava prilagoditi onome što su je naučili da je ispravan način ponašanja u životu, što je zapravo u sukobu s onim tko je ona kao osoba. Odrasta u svijetu koji želi da slijedi pravila i ne preispituje i ne izaziva stvari, stoga neko vrijeme ide protiv svojih instinkta i tu najviše pati.
Tek kada se spoji sa sobom, Cruellom u sebi, počne napredovati bez obzira na posljedice. Njezina motivacija – osveta – je mračna i zlokobna, ali njezin nevjerojatni talent je tjera prema njezinoj sudbini.
Gillespie objašnjava: „Uvijek se postavlja pitanje koliko je svjesna svojih djela. Je li to predstava ili je doista postala takva? Emma (Stone) se izvrsno poigrava s tim aspektima dok ne pronađe svoje pravo ja. Postoji trenutak u kojem nakon što samo “glumi Cruellu”, zapravo i postaje Cruella.”
SPOREDNI LIKOVI
Borbu dvije Emme prati čitav niz živopisnih likova koje su portretirali neki zaista nadareni glumci.
Nakon smrti Estelline majke, Jasper i Horace postaju njezina improvizirana obitelj i partneri u zločinu. Njihove obiteljske veze postaju napete kasnije kada Cruella počne preuzimati i otuđuje se od njih.
Burr objašnjava: „Horace i Jasper su Cruelina de facto obitelj i srce filma. Oni su tako dragi i brižni. Jasper je jedini lik koji uistinu vidi/poznaje Estellu/Cruellu.“
Za uloge odraslih Jaspera i Horacea odabrani su Joel Fry i Paul Walter Hauser. Fry je najpoznatiji po ulogama u filmu “Yesterday” i hit seriji HBO-a “Game of Thrones,” a Hauser je igrao glavnu ulogu u filmu Clinta Eastwooda “Richard Jewell” i glumio Shauna u Gillespijevom filmu “I, Tonya.”
Catherine, jedina majka koju je mlada Estella ikad poznavala, uči je da se pokuša prilagoditi i ponašati ispravno, unatoč Estellinoj prirodnoj buntovnosti. Za ulogu Catherine odabrana je Emily Beecham, koja je glumila u “Berlin, I Love You” i filmu braće Coen “Hail, Caesar!” te u TV serijama “Into the Badlands” i “The Village.”
Anitu, Estelininu bivšu školsku kolegicu koja postaje foto-novinarka u tabloidu Tattletalev glumi Kirby Howell-Baptiste, koja je glumila u filmu “A Dog’s Purpose” i TV serijama “Why Women Kill,” “The Good Place,” “Veronica Mars,” “Barry” i “Killing Eve.”
O svom liku Howell Baptiste kaže: „Anitu prvi put susrećemo na jednom od Baruničinih balova kao ambicioznu i pametnu izvjestiteljicu. Barunica je negativka, Estella također ima tu pomalo mračnu stranu, a Anita ih obje nekako razumije, ali nije kao one.”
Mark Strong, najpoznatiji po ulogama u “1917,” “Miss Sloane,” “Kingsman: The Secret Service,” “The Imitation Game,” “Zero Dark Thirty” i “Tinker Tailor Soldier Spy,” i TV serijama “The Temple,” “The Dark Crystal: Age of Resistance” i “Deep State,” glumi Johna The Valeta. Tajanstveni i šutljivi John je vrlo pouzdan član Baruničine pratnje.
Strong kaže: „Nikad zapravo niste sasvim sigurni tko je on ili koji je njegov plan jer je uglavnom prilično tih. Ali onda otkrijete nešto vrlo zanimljivo o njemu zbog čega sam ga želio utjeloviti.”
Mladu Estellu glumi Tipper Seifert-Cleveland, najpoznatija TV publici po ulogama u “Game of Thrones,” “Krypton,” “Call the Midwife” i “Doc Martin.”
Kayvan Novak (“What We Do in the Shadows,” “Men in Black: International,” “Four Lions,” “Syriana” glumi Rogera, Baruničinog odvjetnika.
John McCrea, koji je utjelovio ambicioznog transvestita po imenu Jamie u londonskom hit mjuziklu “Everybody’s Talking About Jamie,” je Artie, vlasnik vintage trgovine s odjećom u ulici Portobello koji u ključnom trenutku ulazi u Estellin život.
Stone kaže: „Artie je prekrasna, pametna, kreativna, briljantna osoba koju Estella upozna ulaskom u njegovu trgovinu i koji postane vrlo važan dio stvaranja Cruelle.“
STVARANJE IZGLEDA FILMA “CRUELLA“
Na filmu su radili snimatelj Nicolas Karakatsanis, montažerka nominirana za Oscara, Tatiana Riegel i glazbena urednica Susan Jacobs, koji su surađivali s Gillespijem i na filmu “I, Tonya.”
Gillespie i Karakatsanis su donijeli neobičnu odluku da će snimati u dva različita formata – jedan (35) za svijet Estelle/Cruelle, a drugi (65) za profinjeniji, kontroliraniji svijet Barunice.
Puno truda je uloženo u stvaranje različitih „izgleda” “Cruelle”. 1970-e su za London bilo vrlo specifično razdoblje jer je došlo do kulturnog sukoba u društvu i na modnoj sceni između establišmenta i pokreta izvan njega. Postojao je vrlo privilegirani, patricijski svijet koji je obuhvaćao legendarna imena poput Diora, Balenciage, Givenchyja i kasnije Mary Quant, koja su bila odgovorna za modni izgled, a koji u filmu predstavlja Kuća barunice.
No, „skvoteri” punk pokreta iz Notting Hilla u kojem je dolazak iz nižih klasa bio počasna značka za samouke, inventivne nadobudne dizajnere s jedinstvenim, prepoznatljivim stilovima, poput Vivien Westwood i kasnije Alexandera McQueena, po kojima je napravljen lik Estelle.
Sukob između ova dva svijeta je kontekst za Cruelinu priču.
Moda je sveprisutna u ovom filmu pa je za izradu kostima odabrana dvostruka oskarovka, kostimografkinja Jenny Beavan, koja je s Emmom Thompson radila na filmovima “Howard’s End” i “The Remains of the Day.”
Platt kaže: „Jenny je morala kreirati ne samo odjeću za ova dva lika već i modne linije koje je svaka od njih kreirala i to je jedinstven i intenzivno kreativan pothvat.“
Bevan je okupila stručni tim za dizajniranje, kreiranje i dobavljanje spektakularnih kostima. Ona je bila na čelu tima, a činile su ga uspješne kostimografkinje Sarah Young, Sheara Abrahams i Sally Turner. Imale su i tim kupaca koji su također tražili stvari.
Beavan kaže: „Emma Stone je imala ukupno 47 promjena kostima, a Emma Thompson ukupno 33. Čak su i Joel Fry i Paul Walter Hauser imali svaki po 30 kostima.”
Trebalo je izraditi kostime i za tri gala zabave koje se održavaju u filmu – Baruničini balovi Marie Antoinette, Crno-bijeli bal i Dobrotvorni bal te niz Red Carpet događanja.
Beavan kaže da je Estellin izgled inspiriran fotografijom njemačke punk rock pjevačice Nine Hagen. Što se tiče Cruelle, bilo joj je važno da njezine boje budu crna, bijela, siva i crvena.
Burr kaže kako Estella reciklira određene odjevne predmete i pretvara ih u različite odjevne predmete i u tome s vremenom njezin stil postaje sve više šik i sofisticiran.
Barunica je za razliku od nje pomalo staromodna – koristi puno svile, turbana i paletu tople smeđe i zlatne.
Njihov izgled je kompletirala svojim dizajnom šminke i frizura za Oscara nominirana Nadia Stacey, koja je dizajnirala 152 perika za bal Marie Antoinette i 88 perika za Baruničin Dobrotvorni bal.
Frizura i izgled Barunice bili su kao iz 50-ih godina, po uzoru na Audrey Hepburn.
STVARANJE FIZIČKOG SVIJETA U FILMU “CRUELLA”
Film “Cruella” snimljen je u Shepperton Studios izvan Londona, na lokacijama u centru Londona te na brojnim lokacijama u Ujedinjenom Kraljevstvu.
Za stvaranje fizičkog svijeta angažirane su scenografkinja Fiona Crombie i dekoraterka seta Alice Felton, koje su nominirane za Oscara za rad na filmu “The Favourite.”
Najveći izazov bio je ogroman volumen posla. Njihov tim uredio oko 130 setova.
Za House of Baroness inspiraciju su tražili na izložbi Diora, a za kreiranje Estellinog svijeta poslužilo im je radno okruženje u kakvom je stvarao Alexander McQueen.
Za Rogerov stan, uz Gillespiejev blagoslov, Crombie i Felton crpile su nadahnuće iz animiranog filma “101 Dalmatians” i na taj način odali počast originalu.
Više od 40 dana se snimalo na 44 lokacije u Londonu i 20 trgovina u ulici Portobello je preuređeno. Mnoga su mjesta trebala biti transformirana kako bi izgledala kao kasne 1970-e, a velik dio snimaka Londona iz zraka morao je biti računalno generiran jer se puno toga promijenilo u posljednjih 40 godina.
Producent Gunn kaže: „Fionina scenografija je izvanredna. Morala je postići izgled autentičnog Londona kasnih 1970-ih. Njezina upotreba boje i kutova uvijek nam mogu reći jesmo li u prostoru koji pripada Barunici ili Cruelli.”
Gillespie kaže kako su ga Fiona i Alice apsolutno oduševile ne samo svojim dizajnom već i posvećenošću detaljima koji otkrivaju puno o priči, mjestu radnje i likovima.
STVARANJE GLAZBE ZA FILM “CRUELLA”
Za skladanje glazbe za film “Cruella” odabran je vrlo traženi Nicholas Britell, nominiran za Oscara za rad na filmovima “Moonlight” i “If Beale Street Could Talk” i dobitnik nagrade Emmy® za glavnu temu HBO serije “Succession”, a potpisuje i Netflixove naslove “The King,” “Vice” i “The Big Short.”
Angažirana je i glazbena producentica Susan Jacobs, koja je surađivala s Gillespiejem na filmu “I, Tonya” kako bi uvrstila pjesme iz tog razdoblja, jer je to bilo posebno eksplozivno vrijeme u glazbi s pojavom punka i umjetnika poput The Clash i Blondie, zajedno s tradicionalnijim rock i pop umjetnicima.
Producent Gunn kaže: „Glazba je gotovo sama po sebi lik u filmu. Craig je pronašao način da u film unese nevjerojatan rock and roll. Glazba ubrizgava u film energiju i osjećaj pobune. “
Platt dodaje: „Craig koristi glazbu kako bi ispričao priču, stvorio osjećaje i probudio emocije.”
Gillespie kaže: „To vrijeme je bilo bogato glazbom pa smo se malo zabavili. Za lik Barunice koristili smo pjesme “I Get Ideas” i “Perhaps, Perhaps” što se protivi njezinoj zlokobnoj naravi. A kada Estellin lik pije umjesto da radi noćnu smjenu u Liberty of London, mislilo sam da bi bilo zabavno koristiti Nancy Sinatru.”
PSI U FILMU “CRUELLA”
Iako su u filmu prisutni Dalmatineri i drugi psi, Cruella ne dijeli iste motive kao njezin lik u animiranom filmu. U našem filmu Cruella ni na koji način ne šteti životinjama.
Pasja glumačka ekipa filma “Cruella” uključuje mali broj životinjskih glumaca i nekoliko scena s psima koje su ostvarene vizualnim efektima. Većina životinja u filmu bile su spasioci (ponajviše Buddy, naš pas „heroj” koji je pronađen na ulici), a ostali su dolazili iz domova trenera pasa. Svi psi spasioci su sretno udomljeni.
Kako bi nastavili uspješnu Disneyevu povijest stvaranja psećih priča, produkcijski tim usko je surađivao s uglednim trenerima životinja kako bi osigurao da je svaki pas dobro zbrinut i dresiran prije snimanja.
Sve scene koje uključuju životinje pomno je nadziralo Američko humano društvo. Kao što je u skladu s Disneyevom produkcijskom politikom, za izradu filma nije korišteno životinjsko krzno.
Većina snimki pasa u filmu su u stvari računalno generirani efekti koje je osmislio voditelj vizualnih efekata, Max Wood, i njegov tim koji su stvorili CG verzije tri Baruničina Dalmatinera, Buddyja i Winka.
CRUELLINO VOZILO
Kao hommage filmu “101 Dalmatians” producenti su željeli uključiti scenu u kojoj Cruella manično vozi ogromno vozilo koje nadahnjuje njezino ime. No, budući da Estella nema automobil – prema riječima Emme Stone, ona čak ni ne zna voziti – prvo im je trebala scena kako Cruella nabavlja automobil. Tako je vidimo kako napušta zabavu i treba brzo pobjeći. Ugleda brončani Panther De Ville parkiranu na ulici u blizini i ukrade ga, što je rezultira igranom verzijom kultne scene njezine vožnje i rođenja Cruelle de Vil.
FOTO: PROMO
Redakciju pratite i na Facebooku te Instagramu.