Glumac u mjuziklima, glazbenik, umirovljeni odbojkaš, magistar ekonomije, sve ovo točno opisuje svestranog Mateja Mudrovčića, ali on se ipak prvenstveno smatra pjevačem i kantautorom. Ovaj ambiciozni mladi glazbenik donosi nam fantastičnu obradu velikog hita grupe Detour “Plešem sama” koja je oduševila i vođu Detoura Nenada Borgudana. “Obrada je stvarno predivna. Baš mi je drago čuti pravi drugi pogled na pjesmu. Sjajna vokalna interpretacija, sjajna promjena akorda, divan aranžman..baš sam sretan, hvala” – poručio je Mateju Nenad Borgudan, autor pjesme kada ju je prvi puta čuo. S ovim mladim kantautorom smo kratko popričali: Otkuda ideja za ovu obradu? Meni je pjesma „Plešem sama“ već dugo jako draga, obožavam studijsku verziju i aranžman. Tekst pjesme je zapravo tužan, čak bih rekao i mračan na momente, a originalni aranžman je dosta ritmičan. Stoga sam odlučio probati dati tom tekstu neki svoj touch. Mislim da mi je prvi put to palo na pamet pred tri godine, čuo sam Maju Posavec kako izvodi nešto drugačiju verziju, pa mi je palo na pamet da jednom napravim svoju. Tek nedavno sam dovoljno savladao audio softver da bih se uputio u to. Koliko ste se osobno pronašli u pjesmi? Jako se nalazim u pjesmi. Dugo sam imao osjećaj da ja jedini vidim i vjerujem u neke svoje planove- kao da plešem sam na neku svoju imaginarnu muziku. Doslovno, pjesmu doživljavam kao da je moja, a tako sam joj i pristupio od prvog tona. Dosad sam već snimao neke obrade, ali ni s jednom se nisam toliko identificirao kao s ovom. Što kažete na reakciju Nenada Borgudana? Uff.. Meni je Detour kao bend sve što bih i sam htio biti. Umjetnost u pravom smislu riječi, a opet komercijalno. Harmonijski zanimljivo, ali ne pretenciozno. Nema skandala ni žutila, samo glazba. Kad mi je Nenad kao autor pjesme odgovorio da smijem objaviti i da mu se sviđa naš drugi pogled na pjesmu, bio sam presretan. Iskreno, još nekad otvorim tu poruku i uvijek se iznova osmjehnem. Još jednom zahvaljujem Nenadu na pristanku da objavimo, i hvala Aquariusu što su odlučili stati iza ove obrade. Kako je pjesma nastala? Osposobio sam doma mali kućni studio. Sviram gitaru dugo, u lockdownu sam počeo svirati bas, pa sam doma snimio gitare, bas, vokal i backvokale. Kad sam započeo snimati pjesmu, usred prvog pokušaja započela je pljuštati kiša i nisam mogao dalje snimati…a onda sam odlučio snimiti tu kišu i iznio mikrofon na balkon. Na kraju se ta kiša odlično uklopila u aranžman. Perkusije je odsvirao Marin Gregov, a Tin Švegović je napravio mastering, da svaki snimljeni ton zazvuči kako treba. Spot ste snimali na snijegu, kako je to izgledalo, i daj nam neku anegdotu sa snimanja istog? Bilo nam je uistinu jako zabavno snimati. Max Hozić koji je snimao i ja smo prije svega dobri prijatelji. U jednom trenu sam, u skladu s pjesmom, počeo plesati, ali ne svojom voljom. Stao sam na zaleđeno mjesto i malo je falilo da se ne razbijem, haha. Nažalost dogodilo se van kamere, ali u mojoj i Maxovoj glavi ostat će zauvijek. Uvjeti snimanja su bili daleko od bajnoga: padao je snijeg, vani -3, ja u majici bez potkošulje i jakne, on drži kameru bez rukavica. Bili smo smrznuti, ali nasmijani. Idući dan su mi se leđa „zahvalila“ na tretmanu koji sam im priuštio, ukočio sam se cijeli, ali svaki put kad vidim te snježne kadrove znam da se isplatilo. Koji su vam daljnji planovi? Mjere protiv koronavirusa su kompletno spriječile nastupe ovu zimu, zadnji nastup sam imao 7. studenog. Nisam čovjek koji može mirovati pa sam iskoristio vrijeme i započeo rad na nekoliko autorskih pjesama istovremeno. Ništa me ne ispunjava kao autorski rad, i jedva čekam da to sve ugleda svjetlo dana. U planu je album kroz godinu i pol do dvije dana, na pomolu si i neke zanimljive suradnje, ali o tom kad za to dođe vrijeme. Općenito, mislim da će kvaliteta glazbe u Hrvatskoj jako porasti, svi smo imali vremena snimati nove stvari, bez žurbe.. Veselim se postati dio tog nekog vala mladih glazbenih snaga. Biografija: Matej Mudrovčić na svoj glazbeni put je krenuo kao one man band. Iskustvo je stjecao gdje god je stigao: krenuo je s lokalima, nastavio s restoranima, hotelima, preko ljeta svirao diljem naše obale, a svirao je i na cruiseru. Malo po malo okupio je oko sebe odlične glazbenike i sa svojim sastavom nastupao na zagrebačkim festivalima Dvorišta i Plac Mljac, rapskim Kantunima, a često je viđeno lice na adventskim manifestacijama diljem Hrvatske. Matej piše i sklada već dugi niz godina, naginje prema akustičnom popu, ali ne želi se staviti u taj okvir i ne garantira da će sve pjesme biti takve. Po njemu, stavljanje granica vlastitoj kreativnosti najgore je što glazbenik može napraviti. Ovaj tamni bariton dosad se publici predstavio s dva autorska singla. Njegova prva pjesma „Pitanja“ bila je hit mjeseca prema glasovima publike na Glazba.hr. Njegov drugi singl „Knjiga Ljubavi“ imao je premijere u emisiji PopRock i kod Zlatka Turkalja, dok je s nedavnom obradom pjesme „Jugo“ u suradnji s Maxom Hozićem mjesec dana bio u Top20 na HR2. Iako mlad, Matej je već doživio sjaj najvećih hrvatskih pozornica. Kao član zbora Izvor nastupio je pred 12 tisuća ljudi u Spaladium Areni, dijeleći pozornicu s Gibonnijem, Petrom Grašom, Tedi Spalatom, Alanom Bjelinskim i brojnim drugim imenima domaće glazbe na koncertu „Vridilo je“. Osim što se bavi glazbom, Matej se bavi i glumom: kao glumac i član ansambla bio je na daskama KD Vatroslav Lisinski u mjuziklu „Pacijenti“ (Tonči Huljić- Miro Gavran- Igor Barberić), te u mjuziklu „Jadnici“ u adaptaciji Cornerstone Artsa. Kao pravi frend zbog glumačkog iskustva zna i „uletjeti“ u spotove svojih kolega kad zatreba (Lach- slavimo ljubav, Mahkey- Dijasportska). FOTO: Press |
Redakciju pratite i na Facebook profilu te Instagramu.