Vrijedne ruke ovih žena pokazuju kako treba raditi! Njihov donji veš obožavaju i žene i muškarci

920

Iako je još mlad na tržištu, modni brend KOZO privukao je pažnju brojnih urbanih muškaraca i žena i to svojom inovativnošću, kvalitetom i dizajnom prilagođenom urbanim muškarcima koji na rublje gledaju kao na svoju drugu kožu. Na početku nove modne sezone, ‘ženska tvornica’ Bali d.o.o., obilježila je Dan žena na pomalo drugačiji način. Predstavljanjem KOZO muške i ženske kolekcije nastale u pogonima u kojima rade međimurke, zagorke i podravke, brojnim novinarkama i modnim urednicama, stilistima ali i poznatim glumicama Barbari Vicković, Mirti Zečević, Vlasti Ramljak, Matiji Prskalo.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kako i priliči, okupljenu ekipu pozdravila je glavna žena Bali d.o.o, tvornice, direktorica Snježana Bali pričajući priču o nastanku impresivne tvrtke koja zapošljava 140 ljudi, mahom žena.

  • “Suprug Dragan i ja smo nakon 10 godina rada u tekstilnoj industriji odlučili preuzeti budućnost u svoje ruke. Bilo je to točno prije 20 godina.  S dvojim škarama i brzim kreditom krenuli smo raditi. Prvo smo proizvodili  samo za domaće tržište, a s pojavom recesije 2008 započela je suradnja  sa brendom Marc Cain te nakon nekoliko godina sa  Wolford-om.” – rekla je Snježana predstavljajući i nove snage Bali d.o.o. carstva, sinove Željka i Zorana.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Upravo ovi mladi urbani muškarci, Željko i Zoran ispričali su nam kako je nastala vizija i ideja o pokretanju vlastitih brendova BALIDOO program za djecu i KOZO za žene i muškarce. Željko se nakon završetka studija sa željom nastavka obiteljskog posla počeo sve više upuštati u svijet tekstilne industrije. Brend BALIDOO nastao je 2019 te godine iz potrebe za dječjom odjećom koja je bazirana na strategiji zaštite okoliša i očuvanja zdravlja najmlađih. Iz cjelokupnog proizvodnog procesa izbačena je plastika, boje na tisku su na vodenoj bazi. Uz Oeko – Tex, GOTS, i GIZA COTTON certifikate zbog ekološke proizvodnje BALIDOO je dio kruga prijatelja djece UNICEF.



OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Brend KOZO, koji je stekao svoju veliku popularnost, nastao je 2020-te zbog nedostatka kvalitetnog rublja za muškarce. Postupno razvijaju pidžame, a na press day-u predstavljena je i kolekcija ženskih pidžama te basic ženske odjeće.

  • “Nevjerojatno je vidjeti ovako predan rad i uspjeh u Hrvatskoj! Što reći nego svaka čast Bali obitelji” – komentirala je na ulasku u proizvodni pogon glumica Mirta Zečević. I ostale poznate glumice, koje su plijenile pažnju brojnih žena u pogonu, ostale su bez teksta,  oduševljeno promatrajući sve faze u proizvodnji. Glumica Vlasta Ramljak čak je i sjela na prazno mjesto i sašila rukav za majicu.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vesela atmosfera nastavljena je u restoranu Bali’s, koji se nalazi u sklopu tvornice, a u kojem je poslužen tradicionalni međimurski ručak uz kojeg se nastavio razgovor medija i Bali d.o.o. teama.

Foto: Nikola Zoko

Redakciju pratite i na Facebook te Instagram stranici.