Održana prva Lash & Brow Business konferencija!
Zagreb je prošle subote postao centar beauty razgovora, edukacije, inspiracije i biznis vizije. U elegantnom ambijentu hotela DoubleTree by Hilton održana je prva Lash & Brow Business Conference, koja je okupila 100 sudionica iz cijele regije – i potvrdila da beauty industrija itekako ima što za reći i pokazati. Konferencija je nekoliko dana prije održavanja rasprodana što samo pokazuje da je tema itekako pogođena i da se beauty tržište razvija u skladu sa svjetskim trendovima.
Iza ideje stoji Tea Kundić Filčić, riječka poduzetnica i edukatorica brenda Kallos, čija je vizija nadmašila sva očekivanja. Ono što je započelo kao skromni plan za 20-ak prijava preraslo je u rasprodani događaj, ispunjen emocijama, znanjem i povezivanjem.
Tea je istaknula dva posebno dirljiva trenutka: “Kad sam se popela na stage i vidjela punu dvorana – srce mi je stalo. A kad me moja draga kolegica Anesa Avdić iznenadila govorom… suze su krenule same.” Emotivno je iskustvo kad ideja preraste u iskustvo koje preraste sva očekivanja.
Kroz cijeli dan izmjenjivale su se edukacije, live demonstracije i predavanja na temu lash i brow tehnika (ekstenzije, lash/brow lift, threading, kana), ali i osobnog brendiranja, poslovnog balansa i prisutnosti na društvenim mrežama.

Martina Kallos predstavila je Brow lift live demonstraciju, ali i ukazala na prodajne vještine bitne za rad u beauty sektoru. Antonia Ćubela donijela je na stage live demonstraciju threadinga obrva i kana obrva te oduševila sve prisutne. Jelena Stjepanović live demonstracijom predstavila je popularnu uslugu lash lift te dala odlične tops & tricks. Anesa Avdić dala je konkretne smjernice u vezi prednosti i mana prodaje vlastitog brenda, ali i uputila na zdrav odnos s klijentima. Hana Hadžiavdagić Tabaković, otkrila je pozadinu influencerskog svijeta, ali dala i realnu perspektivu te savjete, svojom je energijom zarazila cijelu dvoranu. Ivan Heged, osnivač i creator aplikacije Planator dao je jasne upute kako preuzeti kontrolu nad rasporedom i kako optimizirati poslovanje. Tajne selfbranding-a, trikove za komunikaciju i uspješan rad dala je Maja Šuput koja slovi za veliku radoholičarku u glazbenom i poduzetničkom svijetu.
Konferencija nije bila samo edukacija – bila je to priča o zajednici, podršci i iskoraku. Rad u beauty sektoru je izazovan i traži stalnu edukaciju I proaktivnost, sve je to donio ovaj jedinstveni događaj.

Sudionici su odlazili s osmijehom, novim znanjem i novim poznanstvima – spremni za sljedeći korak u svojoj karijeri. Osim vrijednog iskustva, polaznice su otišle s vrijednim gift bagom brojnih sponzora: La Vogue Lashroom, Solarij Sun by Megasun, Kallos, Aura, Delmerion, Afrodita Cosmetics, Skeyndor, Rox Beauty, Zigman, Marvis, Violeta, Jamnica, GreenOn i ddgrapchicdesing…
Tea Kundić Filčić ovom je konferencijom otvorila vrata nove ere beauty industrije u regiji. A sudeći po reakcijama sudionika – ovo je tek početak.
FOTO: Dorian Železnik
Sve naše priče s portala čitajte na Samo dobre priče.
Čitajte i naše portale MOJE VIJESTI , NOVI PORTAL , ZANIMLJIVO te MAČKICU
PR agenciju Redakcija pratite i na Facebooku te Instagramu.