Rad od doma? Da ili ne? Zašto neki poslodavci forsiraju da dođete u ured?

117

PIŠE: Goran Vujasin, stručnjak za digitalno oglašavanje i vlasnik agencije Loomis

Rad od doma: Da ili ne?

O temi iz naslova se lome koplja već 5 godina. Pojavom nesretne COVID epidemije rad od doma postao je nužnost, a ono od čega su poslodavci bježali preko noći je postala jedina opcija  za rad. I odjednom, shvatilo se da inzistiranje na dolasku u ured nema smisla. Iako se radilo od doma, sve je funkcioniralo uredno i normalno i nikakvih problema nije bilo.


Fast forward na današnje vrijeme, stvari se opet vraćaju tamo gdje su bile prije lockdowna. Tvrtke inzistiraju na dolasku u ured, full remote rijetko postoji kao opcija, a najčešće su varijante hibridne uz kombinacije 3+2, 2+3 i slično. Ono što se postavlja kao ključno pitanje je – zašto? Zašto se inzistira na radu iz ureda ako je praksa pokazala da se posao može obavljati od doma? Razlog je, po mom skromnom mišljenju, kontrola zaposlenika i nedostatak povjerenja.

Želite li čitati i druge priče Gorana Vujasina – kliknite na ovaj link!

Jedan od ključnih razloga zbog kojih rad u uredu ima smisla kada se govori o agencijskom radu, jest taj da netko nadgleda kada ste došli na posao, što i kako radite i jeste li odradili sve taskove. To je aspekt kontrole koji nekome daje prividan osjećaj sigurnosti. Ok, to ima smisla kada su u pitanju praktikanti ili juniori kojima treba redovno mentoriranje, ali kada su u timu seniori, to što je netko u uredu i dalje ne znači da radi svoj posao pun elana i motivacije i da neće probijati rokove, nego baš suprotno. Možda baš zato što u prometu gubi 2 sata dnevno i svaki dan mora na 3 sastanka koja su mogla biti e-mail više nema snage i energije da bi se fokusirao na ono što bi zapravo morao napraviti.

Kod nas u Loomisu povjerenje je ključno. Svi radimo full remote, nema gubljenja vremena u prometu, svatko si organizira dan kako mu paše. Hoćeš u teretanu prije ručka? Go for it. Hoćeš u podne po špeceraj i malo prošetati? Go for it. Ako vjeruješ ljudima s kojima radiš, onda znaš da će posao biti odrađen u roku i da klijenti neće ispaštati. Produktivnost je veća, nema bespotrebnih sastanaka i gubljenja vremena, druženja se organiziraju uz kavu ili ručak kada ekipa ima potrebu za tim a ne na silu i svaki dan, i sve funkcionira – savršeno.

Stoga je moj zaključak da remote rad nije pitanje da ili ne, nego je pitanje povjerenja u ljude i kvalitete internih procesa. Ako je team motiviran za rad i zna da će rasti zajedno s brandom, onda se taj team trudi i daje sve od sebe neovisno o tome sjedi li se u nekom uredu ili doma na balkonu.

Želite li čitati i druge priče Gorana Vujasina – kliknite na ovaj link!

FOTO: Loomis

Naslovna foto: Photo by Thought Catalog on Unsplash

TEKST NAPISAO: Goran Vujasin, stručnjak za digitalno oglašavanje i vlasnik agencije Loomis

Sve naše priče s portala čitajte na Samo dobre priče.

Čitajte i naše portale MOJE VIJESTI , NOVI PORTAL , ZANIMLJIVO te MAČKICU

PR agenciju Redakcija pratite i na Facebooku te Instagramu.