PIŠE: Goran Vujasin, stručnjak za digitalno oglašavanje i vlasnik agencije Loomis
Zašto raditi kampanje i koja je razlika između oglašavanja na Facebooku / Instagramu i onoga na Googleu – ovo je često pitanje od strane klijenata, pa ću u ovoj kratkoj kolumni ukratko objasniti o čemu se tu radi.
Prije svega, oglašavanje je bitna stavka marketinga za svaki brand jer samo kontinuiranom prisutnošću brand može rasti i dolaziti do novih kupaca / klijenata. Naravno, oglašavanje nije čarobni štapić i za dobar efekt oglašavanja potrebno je posložiti puno stvari – branding mora biti prepoznatljiv, web brz i funkcionalan, usluga ili proizvod zanimljivi. Ako uzmemo u obzir pretpostavku da su ovi parametri zadovoljeni, oglašavanje je alat kojim ćemo doći do novih kupaca ili klijenata koji će slati upit.
Oglašavanje u pravilu pokriva 3 ključne platforme, Facebook i Instagram (Meta Ads) i Google Ads koji se u suštini dijeli na search, display i Youtube oglase. Oglašavanje na društvenim mrežama je ključno za podizanje awarenessa – ovdje je ključno da content bude zanimljiv, poučan, zabavan i da uhvati pažnju korisnika koji „scrollaju“ svojim profilima. Iako je u nekim industrijama upravo Meta primaran izvor konverzija, češće je ona alat za dizanje svijesti o brandu i ovdje je cilj biti što prisutniji i što originalniji.
Kada je Google u pitanju, ovdje se nalaze tzv. „vrući leadovi“. Ako npr. vodite dentalnu kliniku i netko je u Google tražilicu upisao „popravak zuba“, to znači da ta osoba traži upravo vas. Google search oglašavanje omogućava da kod takvih relevantnih pretraga budete na vrhu, i samim time povećava vjerojatnost kontaktiranja od strane te osobe. Dakle, osoba konkretno traži uslugu koju vi nudite, našla vas je na vrhu pretraga, doći će na vaš web, i ovisno o onim parametrima s početka priče (brz i funkcionalan web, atraktivan branding) potencijalno poslati upit.
Idealan scenarij je da se paralelno radi oglašavanje na društvenim mrežama i Google Ads, jer na taj način kontinuirano dižete svijest o svom brandu, a za one koji su u konkretnoj potrazi za rješenjem svog problema, a čije rješenje vi nudite, tu je google ads koji će vas pozicionirati na vrh pretraga. S obzirom na sve veću konkurenciju i sve veća ulaganja u digitalni marketing, planiranje budžeta za oglašavanje i strateški pristup istom danas su ključna pretpostavka rasta svakog brenda.

FOTO: Loomis
Naslovna foto: Photo by Shutter Speed on Unsplash , Photo by Shiwa ID on Unsplash
TEKST NAPISAO: Goran Vujasin, stručnjak za digitalno oglašavanje i vlasnik agencije Loomis
Sve naše priče s portala čitajte na Samo dobre priče.
Čitajte i naše portale MOJE VIJESTI , NOVI PORTAL , ZANIMLJIVO te MAČKICU
PR agenciju Redakcija pratite i na Facebooku te Instagramu.



























