Jeste li vidjeli Modrića u novoj reklami?

220


Nogometaši Luka Modrić i Bukayo Saka sklopili partnerstvo s brendom Snickers u najnovijoj kampanji

U novoj kampanji Snickers se udružio  s nogometnim zvijezdama Lukom Modrićem i Bukayom Sakom. Pomažući nogometnim navijačima izbjeći  „autogolove“, Snickers im nudi svoju pobjedničku strategiju kako bi prevladali neugodne situacije u trenucima kada nisu svoji.

Kao što je prikazano u TV spotu, trenuci kada nismo sasvim svoji događaju se svima – bili profesionalni nogometaši ili ne, a “autogolovi” su nešto s čime se svi možemo poistovjetiti.


Osim što su zvijezde TV ekrana, Modrić i Saka kroz kratke video sadržaje dijele i svoja razmišljanja o nekim od najvećih pogrešaka nogometnih navijača, dok ocjenjuju njihove najveće ‘autogolove’.

Od propuštanja gola jer ste kupili hot dog prije poluvremena, do dolaska na stadion s kartom na mobitelu kad vam je baterija pri kraju – oba igrača ocjenjuju greške od jedan do deset i čak otkrivaju neke svoje autogolove. Luka Modrić je komentirao: „Stvarno sam uživao raditi sa Snickersom. Bilo je zabavno komentirati neke od najsmješnijih pogrešaka u nogometu – greške se događaju i svatko može zabiti autogol, ponekad samo trebate pomoć da se vratite u igru.”

„Svi smo imali neugodne ‘autogolove’ izvan terena, a nogomet je ništa bez naših navijača, ali šišanje kose tijekom utakmice vaše momčadi čista je desetka. Bilo je zabavno glumiti s Lukom, hvala Snickers timu što je to omogućio!” dodao je Bukayo Saka.

U sklopu ove kampanje održava se i nagradna igra u kojoj će sretni dobitnik imati priliku osvojiti igračku sesiju i susret s Lukom Modrićem. Prijave su otvorene do 31. srpnja 2024., a kako biste se prijavili za osvajanje nagrade posjetite web stranicu te ispunite online obrazac za registraciju.

„Znamo da navijači ne donose uvijek ispravne odluke pa smo htjeli istaknuti „autogolove“ koji se ponekad događaju, a tko ih može bolje oživjeti  od dva velikana svjetskog nogometa. Zabavna kampanja s Modrićem i Sakom potiče ljubitelje nogometa da se nasmiju svojim gafovima, dok Snickers pruža okus zadovoljstva koji te spašava u trenucima kada želiš zabiti glavu u pijesak“, komentirala je Vanja Vagić, voditeljica korporativnih komunikacija tvrtke Mars za UBBAI regiju.

FOTO: PROMO