Hrvatska agencija osvojila najviše nagrada u Americi

195


HRVATSKA BRANDING AGENCIJA FABULAR OSVOJILA NAJVIŠE NAGRADA NA AMERIČKOM REBRAND100® Global Awards

Otok Hvar, Voli Voli, The Amauris, MacJack i Scoop u društvu najboljih međunarodnih rebranding projekata

REBRAND100® Global Awards je najprestižnije globalno natjecanje za rebranding sa sjedištem u Americi. Ove godine svih pet prijavljenih projekata agencije Fabular osvojila su nagrade, a to su: Otok Hvar, Voli Voli, The Amauris, MacJack i Scoop.


Ovo natjecanje nagrađuje najbolje međunarodne rebranding projekte u posljednje dvije godine. Fabularovi projekti izabrani su u konkurenciji radova globalnih agencija kao što su FutureBrand, Principals i Unisono.

„Ponosni smo i sretni da je svih naših pet projekata osvojilo nagrade na ovom prestižnom natjecanju. Naši klijenti to potvrđuju financijskim rastom na hrvatskom i globalnom tržištu. Konkurencija je bila žestoka jer se natječemo s najjačim rebrandinzima u posljednje dvije godine, u svijetu.“- izjavila je Anja Bauer, kreativna direktorica te vlasnica Fabulara.

Rebranding otoka Hvara osvojio je Distinction nagradu, kao i nagradu za brand video koncept. Brand priča i slogan „Otkrij, slijedi i budi svjetlo“ bili su inspirirani „svjetlom“ koje je kao motiv sveprisutno na Hvaru. Rebrandingom su gradovi i općine otoka povezani u zajedničkoj priči, a samo dan nakon postavljanja brand videa, broj pregleda na društvenim mrežama došao je do 28,000.

Distinction nagradu osvojio je i Voli Voli, hrvatski brand hrane za kućne ljubimce, prije rebrandinga poznat pod imenom Tvornica dobre hrane. Novim imenom Voli Voli stvorena je repeticija te istaknuta dvosmjerna ljubav, vlasnika prema ljubimcu i ljubimca prema vlasniku. Novi slogan „Give Love Back“ komunicira vraćanje ljubavi kroz visokovrijednu hranu.

The Amauris je također osvojio nagradu Distinction. To je bečki luksuzni boutique hotel smješten na čuvenoj Ringstrasse. Povezivanje povijesti Beča i Habsburške Monarhije sa stilom života gostiju dovelo je do neobičnog motiva, The Great Monarch leptira. The Great Monarch je metafora za goste koji prelaze velike udaljenosti, ali se poput leptira savršeno uklapaju u okoliš. Hotel je trenutno je najbolje ocijenjeni bečki hotel na booking.com.

MacJack je dobitnik Merit nagrade. Radi se o platformi koja omogućuje beskontaktno plaćanje na vending mašinama. MacJack slavi male svakodnevne pobjede kojima je život ispunjen. U prva četiri mjeseca nakon lansiranja, mjesečni broj transakcija putem aplikacije MacJack porastao je za

52 posto, dok je prosječan broj transakcija po pojedinom prodajnom mjestu porastao za 23 posto.

Merit nagradu dobio je i Scoop, data-science kompanija koja naprednom analitikom osnažuje tvrtke u donošenju boljih odluka, što komunicira i novi slogan branda „Empower Your Tomorrow“.

FOTO: PROMO

Sve naše priče s portala čitajte na Samo dobre priče.

Čitajte i naše portale MOJE VIJESTI te NOVI PORTAL.

PR agenciju Redakcija pratite i na Facebooku te Instagramu.