Bellabeat Ivy je od sada dostupna i na poosh.com platformi

0
252

Bellabeat kao lider u stvaranju wellnes tehnologije namijenjene isključivo ženama izaziva oduševljenje gdje god se pojavi. Čak je i svjetski poznata Kourtney Kardashian prepoznala kvalitetu novog Bellabeat proizvoda, Ivy!

Vrlo izbirljiva u odabiru novih proizvoda koje će staviti na svoju poosh.com platformu, Kourtney nije previše dvojila oko Ivy-a te je sada ova pametna narukvica ekskluzivno dostupna na prestižnoj poosh.com platformi.

Prestižne lokacije nisu strane ovom wellness tech brandu koji vrata svojeg prvog dućana otvara upravo u Parizu, centru svjetskog luksuza i svjetske ljepote. 

„Dugo smo radili na projektu otvaranja naših dućana po Europi i sretni smo što smo napokon krenuli sa predstavljanjima svojih inovativnih proizvoda uživo. Pariz je samo početak našeg putovanja jer dućane otvaramo u Amsterdamu, Berlinu i naravno Zagrebu. Ovim uzbudljivim projektom želimo zatvoriti uspješnu godinu iza nas i na neki način prizvati sve ono dobro što si želimo i očekujemo u godini koja dolazi.“ rekao je Sandro Mur, osnivač Bellabeata.

Posebno dizajniran za žene i žensko tijelo Ivy putem najnaprednijih senzora neprekidno tijekom dana i noći nadzire tjelesne reakcije i svakodnevne navike, dajući cjelovit uvid u životni tempo. Pametna narukvica detaljno bilježi kretanje, hidrataciju, otkucaje srca, ritam disanja, tjelesnu temperaturu, spavanje, menstrualni ciklus i brojne druge značajke. 

Uređaj prati vaše vitalne zdravstvene podatke, životne navike i cikluse te kroz aplikaciju pruža savjete koji vode žene da bolje upoznaju same sebe i ostvare svoj optimalan wellness.

Zajedno s elitnim hollywoodskim glam timom, mnoge influencerice i sportašice poludjele su za ovim pametnim nakitom. Isabela Alysa, Olivia Culpo, Chari Hawkins, Ash Kholm i mnoge druge zaposlene žene shvatile su koliko je važno pratiti svoje zdravlje i svoj ritam.

„Glavna misija Bellabeata, oduvijek je bila osnažiti i osvijestit žene da se inovativnom tehnologijom i analizom zdravstvenih podataka služe u svrhu otkrivanja i poboljšanja vlastitih životnih navika. Otvaranjem dućana želimo našu tehnologiju staviti u vaše ruke kako biste odmah i na licu mjesta vidjeli na koji način možete pratiti svoj životni ritam.“ objasnila nam Urška Sršen, suosnivačica Bellabeata.

Postoji razlog zašto se Bellabeat web stranica srušila tijekom rujanskog lansiranja Ivyja, prve  pametne narukvice koja je napravljena samo za žene te koja pruža 24/7 podršku i analitiku za svoje korisnice. Žene posvuda jedva su čekale vidjeti kako će im “najpametniji komad nakita” pomoći da postignu optimalno zdravlje i dobrobit kroz svoja životna putovanja. Više o Bellabeatu i novom Ivy proizvodu pronađite na https://bellabeat.com/ivy/

FOTO: PROMO

Redakciju pratite i na Facebooku te Instagramu.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime